Ruhácska a kezeim közül - de hogyan?

2022.03.10

Iszonyatosan kreatív időszakomat élem 😁 Persze ennek biztosan köze van ahhoz is, hogy rég a szakdolgozatomon kéne agyalnom, meg persze a félév is beindult, és hát ilyenkor minden más izgalmasabb. De hát ha annyira jó újra alkotni 💙

Ez a ruha egy fehér pólóból és egy rám jóval nagyobb pulcsiból állt össze. De mutatom a részleteket:

Már régen megvettem ezt a pulcsit, és már akkor tudtam, hogy szoknyát akarok belőle készíteni (pár pulcsiként is elég illusztris 😜). De amikor nekifogtam szinte rögtön beugrott az, hogy jobb lenne pólóhoz varrni, így megspórolom a gumírozást, ami (mivel nem vagyok egy nagy varrónő) számomra több macerával járt volna.

Szóval levágtam az ujjait és a nyakát is a kivágás alsó részéig. 

Aztán a kék pulcsin lévő kivágott részt visszahajtottam kb. 1 cm-re és szimpla öltéssel levarrtam, hogy könnyebb legyen a pólóhoz varrni.

Aztán jött a gombostűvel való tűzés. Mivel a pulcsi szélesebb volt, ezért három hajtás van a varrásban (vagy hogy is kell mondani 😅). Szóval, hogy kiadja a hosszúságot. Ez volt a legkacifántosabb része, utána már ment minden simán. Kétszer is átmentem rajta, egyszer cikk-cakkal, utána egy szimpla öltéssel. Mindkét esetben a legnagyobb öltést használtam, mivel nyúlós anyagból van mindkettő.

És el is készült a csoda 🤩 Mivel a póló lefelé is nyúlt, így még kicsit hosszabb is lett a szoknya, mintha önálló ruhadarab lett volna. Ez nekem jó hír, a hosszú szoknyákat jobban szeretem :)

Nézzétek el nekem, hogy ezúttal nem modellkedtem benne, így nem láthatjátok, hogy hogyan áll. De nyugodjatok meg, fantasztikusan 😇😁

Már csak egy feladatom van ezzel a ruhával, hogy egy szuper kis makramé övet készítsek hozzá.

Remélem sikerült megihletnem benneteket, jó alkotást kívánok 🤗

#DIY #varrás #ruha

© 2021 Vándor Kuvik blogja. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el